Friday 4 July 2014

Dia Si kurus >_<

Mat lutfi.


Kompom2 laa hampa kenal dengan dia ni Matlutfi :) Menjadi si kegemaran disebabkan video yang dia buat semua ada input yang dia nak sampaikan. Best ke ?? Gilaa kau tak best ! sampai tengok ulang2 siap bole hapai dialog dalam video tuu laaa. heeee :P Aku rasa bukan aku jaa yang buat perangai macam tuu. Kawan2 aku pun boleh dikategorikan sebagai peminat fanatik si MAT hohho (panggil macam aku kawan lama dengan dia haa) . " Abang Mat upload video baru oiii !!!"
with (ASMA ANISAH AHMAD) (SHAHEERA NADZIR) haahaa :D lawak2. Jelous bila Mat Lutfi pergi Jordan bergambar dengan Azureen -_- cissss !! *marah* heee. over je kau jah.




 Dalam banyak2 video dia yang paling aku suka  "SOALAN RAMALAN PASCA SPM'.
Selalu terfikir, macam mana laa dia bole dapat idea gila2 buat video nih. Gila2 yang ada input. :) 

Tengok pun tak bosan.

Kalau nak tengok semua video2 beliau. Boleh klik kat  SINI :)

Tahniah ! Sebab berjaya membuatkan orang gelak tengok video anda. Teruskan buat video!! Kami penanti yang setia nih akan menanti kemunculan video2 baru :) heehe *semangat haaa. Good Luck :)


-Thank you for reading this entry :)

No comments:

Post a Comment