Wednesday 9 July 2014

Ohh! Result O_o


Assalamualaikum :)

Bercerita tentang result. Benda paling tak suka aku nak tau. Sebab , serba salah bila nak gtau dekat mak dengan ayah bila dapat result teruk T_T. Aku pernah rasa benda ni. Insaf sekejap. Masuk sem baru azam bukan main tulis azam, penuh satu kertas A4 sampai mintak dekat roomate laa nak kertas baru. List azam yang hangat2 tahi ayam -_-. Alahai Lizaa oii. Kalau bab study pun macam tuu lah. Semangat tu datang awai sem jaa. Tapi bila penyakit malas tuu datang tanpa diundang. Emm tak perlu digambarkan disini. Sangat horrible. Kalah cerita final destination kau. Geleng2 kepala.
Makan cekelat. Nyumm2 http://matcuoi.com

Menjadi seorang yang rajin bila nak exam. Gila lah rajin aku nih. Sampai roomate aku pun takut tengok aku study. Hehee. Ada penipuan disini. Rajin bila esok tuu ada paper jaa. Walaupun ada yang pernah kata kat aku, kita kena study smart. Aku study smart alamatnyaa macam tak study laa. Okay, lain orang lain cara :) Fakta, seorang pelajar akan faham satu subjek tuu bila nak exam. Apakah ?? http://matcuoi.com Geleng2 kepala. Terkejut kucing. Bajet comel laaa terkejut kucing tuu. Ciss! Okeh, terkejut bila dapat result untuk sem 1. Mak aih kauu! Tak pernah2 dapat result teruk  macam tuu. Nanges laju2. Selama nih, main2 aku masa exam pun result tadak laa teruk seteruk tuu. Kali ni, nahhh ! terduduk aku tengok result sendiri. Emm. Mungkin disebabkan rasa bangga diri yang ada Allah nak ingatkan aku. Muhasabah. Dok ingat macam ni laa . " Alaaa main2 aku result okay jaa. " Sebab ada rasa tuu lah Allah bayar macam tuu suruh aku ni insaf. Insaf. Tapi alhamdulillah tadak yang di repeat.  Kena ada usaha jugak Liza oiiii. Untuk sem2 ni harap dapat result yang elok lah daripada sem lepas. Aamiin :)


-Sesungguhnya Allah takkan mengubah nasib kita, melainkan kita yang ubah nasib kita sendiri- http://matcuoi.com

-Thank you for reading this entry :)

No comments:

Post a Comment